Często zadawane pytania

DARMOWA DOSTAWA I PRÓBKI DO KAŻDEGO ZAMÓWIENIA!

Często zadawane pytania

Często zadawane pytania

To pytasz, my odpowiadamy

Jak mogę zamówić?

Po dodaniu wybranych produktów do koszyka kliknij w ikonę koszyka. Na stronie „Twoje zamówienie” będziesz mógł przejrzeć wybrane produkty i sfinalizować je, klikając przycisk „Zakończ zamówienie”. Zamówienia możesz dokonać jako gość bez rejestracji. Jeśli wolisz zachować swoje dane i historię zamówień, możesz zarejestrować się i zalogować podczas składania zamówienia.

Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić BLIKiem lub za pośrednictwem przelewy24.pl wybierając odpowiednią formę płatności.

Skąd mam wiedzieć, czy moje zamówienie się powiodło?

Po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz e-mail potwierdzający dokonanie zamówienia.

Kiedy i jak otrzymam moje zamówienie?

Staramy się przetworzyć i wysłać każde otrzymane zamówienie w ciągu 5 dni roboczych.Twoje zamówienie zostanie dostarczone przez firmę kurierską DPD. 

Jak mogę śledzić swoje zamówienia?

Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do sekcji Szczegóły Konta. Tam zobaczysz opcję śledzenia swojej przesyłki.

Dlaczego warto się zarejestrować?

Utworzenie profilu użytkownika w serwisie esthederm.pl ułatwi proces składania zamówień, ponieważ nie będzie konieczności każdorazowego wpisywania swoich danych. Ponadto będziesz mógł/mogła śledzić swoje zamówienia i szybciej znajdować produkty, które chcesz ponownie zamówić.

Jak zmienić hasło do konta?

Po zalogowaniu się na swoje konto przejdź do sekcji Szczegóły Konta. Tam zobaczysz opcję wprowadzenia i potwierdzenia nowego hasła.

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie.

Z przyjemnością Ci pomożemy. Zadzwoń pod numer 12 290 34 80 lub napisz na adres office@pl.naos.com. Możesz też skontaktowac się z nami za pomocą wiadomości na Facebooku lub Instagramie.